ateist / ateizm

"insanlar gerçek olmasını diledikleri şeylere inanırlar."

Kuran’da , Müslümanlara Neler Vaad Edilir ?

Naziat Suresi* 31 32 33 34 : “Şüphesiz Allah’a karşı gelmekten sakınanlara bir kurtuluş, bahçeler, üzümler, kendileriyle bir yaşta göğüsleri çıkmış genç kızlar ve dolu dolu kadehler vardır.”

Bu esnada akla, 80 yaşında ölen bir kimse için; kendisiyle yaşıt genç kızın nasıl olacağı gelmektedir.

* Düzeltme ;  Bu yazılanlar , Naziat değil , Nebe suresinde geçmektedir.

Written by ateist

Temmuz 31, 2007 12:12

ateizm, Blog, düzyazılar, din, eleştiri, Genel, islam, kuran, müslüman, sure kategorisinde yayınlandı

75 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. 80 yaşındaki ihtiyardan bahsetmişsiniz..ama islam kaynaklarına göre cennete giden tüm insanlar aynı yaşta (33)olucaklarmış.zaten doğru olan da budur.allah adaletlidir.ölen kişinin genç yada yaşlı olması onun sonsuz hayatını tabii ki etkilemez die düşünüorum…saygılar

    objektif

    Ağustos 2, 2007 at 11:54

  2. Objektif olarak yazan kardeşimi tebrik ederim. Kızlar dünyada bile bulunamayacak kadar güzel olacaktır. Dünya’da yaşlı olursun tamam. Ancak, bu senin ahiret hayatını etkilemeyecek ki. Orada istediğin kadar yesen bile seni etkilemeyecek. Acıkmak yok. Bu yüzden zevk için yiyeceksin içeceksin. Tuvaletin olmayacak. Eşleriniz size deli gibi aşık olacak ve aşkınız orada ölümsüz olacak ” İslam’da aşk böyle güzeldir “. Yani uzun lafın kısası. Akıl sizde olsaydı bunları ortaya atmaya tenezzül bile etmezdiniz. Saygılarımla…

    Savaş AŞIK

    Ağustos 3, 2007 at 17:37

  3. Haklısın Savaş Aşık , bizde akıl yok.Sizde var.Onun için çoğunluğu müslümanlardan oluşan onlarca devletten 1 tane bile gelişmiş yok.

    ateist

    Ağustos 3, 2007 at 18:31

  4. BU NASIL BİR ALLAHMISKİ BU DUNYADA ZİNAYI YASAKLARKEN CENNETTE NELER VAADEDİYOR SOYLEYECEK TEK SOZ BİLE BULAMAYARAK YİNEDE KUFRETMIYORUM BU MUSLUMANLARIN ALLAHINA

    ...

    Ağustos 8, 2007 at 15:43

  5. Kesinlikle sizlere katılıyorum.Bir ateist olarak,din denen tabunun yıkılması gerektiğine inananlardanım..

    ferhat

    Ağustos 9, 2007 at 13:57

  6. ya dedikleriniz dogru arkadaslar hepsine katılıyorum ama naziat suresinde bole birsey yazmıo.dogru kaynaklar verin lutfen.bsey iddia edecekseniz dogru kanıtlar kullanın.

    emir

    Ağustos 9, 2007 at 14:45

  7. Emir , sitede ; kuranda yazmayıp yazıldığı iddia edilen bir yazı bulunmuyor.Bu sure de olduğu gibi kuranda geçmektedir : http://diyanet7.diyanet.gov.tr/kuran/meal.asp?page_id=582

    ateist

    Ağustos 10, 2007 at 01:59

  8. Düzeltme : Naziat değil Nebe suresinde geçiyor.Uyarın için teşekkürler Emir.

    ateist

    Ağustos 10, 2007 at 02:24

  9. Müslümanlara, Cennet’de göğüsleri çıkmış kızlar’ın -ki burada göğüsleri yeni yeni çıkmaya başlamış, kadınlık kazanmış kızlardan bahsedilmektedir- vaad edilmesi kadar doğal birşey olamaz. Çünkü cennet kızları bazı büyük tefsircilere göre 16 yaşında olacaklardır.
    Yoksa siz ahirette aseksüel bir hayat mı bekliyordunuz?

    bistiribis

    Ağustos 12, 2007 at 11:53

  10. Mitoloji gibi…

    ateist

    Ağustos 12, 2007 at 12:16

  11. ateist: gelişmişlik diyosun ne geliişmişliği insanların sokak ortasın da fühüş yapmalarimi gelişmişlik. yoksa teknolojinin insanlara yararlanacaği yerde insanların aleyhine kulanıp öldürülmelerimi bide kurandaki ayetleri yalniş değerlendirmeyin kaçmayın kendinizi aldatırsınız……..herşey apacık ortada kainatı inceleyin herşeye varırsınız

    musa

    Ağustos 13, 2007 at 21:15

  12. KENDİNE ŞU SORUYU SOR VE CEVAPLAMAYA ÇALIŞ

    BENİM DEDİKLERİM DOĞRUYSA: MÜSLÜMANLARIN NE KAYBI OLUR, BENİM NE KAZANCIM OLUR?

    YA ALLAH VARSA, KURAN VE İÇİNDEKİLER DOĞRUYSA BENİM NE KAYBIM OLUR HANGİ FIRSATI KAÇIRMIŞ OLURUM?

    Anonim

    Ağustos 14, 2007 at 17:48

  13. KENDİNİZE ŞU SORUYU SORUN VE CEVAPLAMAYA ÇALIŞIN.

    ÖLDÜĞÜM ZAMAN BENİM İNANCIM DOĞRU İSE KAZANCIM NE OLUR ?
    MÜSLÜMANLARIN KAYBI NE OLUR?

    EĞER ONLAR DOĞRU İSE YANİ ALLAH VAR VE KUR” AN IN İÇİNDEKİLER GERÇEKSE BENİM KAYBIM NE OLUR? YANLIŞSAM,
    HATAMI DÜZELTME İMKANIM OLURMU?

    ALLAH CÜMLEMİZİ KAYBEDENLER GÜRUHUNDAN SAKLASIN

    ALPER

    Ağustos 14, 2007 at 17:59

  14. Ya şöyleyse ya böyleyse … Ya varsa …
    Madem var olduğunu iddia ediyorsunuz , var olduğunu kanıtlayın.
    Varsaymış…
    Teyzemin bıyığı olsa amcam olurdu.

    ateist

    Ağustos 14, 2007 at 18:57

  15. siz hepiniz çarpılcaksınızz öbür dünyada bunnarı sölediinize pişman olcaksınız cehennemde seslerinizi duymak isterdim Allah sizi bildiqi qibi yapsın Yüce Rabbime hawale ediorum sizi..

    s.a.v

    Ağustos 15, 2007 at 16:34

  16. allah’tan korkun bre zındıklar!

    ercan

    Ağustos 15, 2007 at 18:00

  17. alper ve anonim arkadaşlarımıza cevabım, ne mi kaybetmiş oluruz örneğin kadınlar tesettürle hayatlarını yaşamamış olurlar…

    deniz

    Ağustos 16, 2007 at 14:51

  18. ATEİST DİE NİCK YAZAN ARKADSIM SU AN ALLAHA İNANMAYIPTA GELİSMİS KAC TOPLUM VAR .YALNIZ BANA KOMÜNİST REJİMLERDEN BAHSETME ONLAR GELİSMİSLER YA HALKLARININ ÖZGÜRLÜKLERİNİ KISITLIYORLAR.SU AN SENİN MANTALİTANA GÖRE TEKNOLOJİK OLARAK DÜNYANIN EN GELİSMİS TOPLULUKLARI ABD VE AVRUPADIR VE BU İNSANLARIN KAFASI CALISTIGI İCİN BÜYÜK HIZLA İSLAMA GİRİYORLAR

    abdullah

    Ağustos 20, 2007 at 07:33

  19. kargaya bokun ilaç demişler gitmiş DENİZE SİÇMİŞ

    BAYRAMMOGAN

    Ağustos 20, 2007 at 17:13

  20. 1MÜŞRİKLER BU NEBE SÜRESİNİN ASLI Bİ OKUYUN BAKALIM RABBİMİZ NE DEMİŞ

    . (Müşrikler) birbirine neyi sorup duruyorlar?
    2-3. (İnanıp inanmamak için) ayrılığa düştükleri o büyük (güne ait) haberi (mi)?
    4. Hayır! (Ayrılığa düşmeye lüzum yok, gerçeği) ileride bilip anlayacaklar.
    -5. Yine hayır! Onlar ilerde bilecekler.
    6-7. Biz yeri bir beşik, dağları da (yeri dengede tutan) birer kazık yapmadık mı?
    8. Hem sizi de çift çift yarattık.
    9. Uykunuzu bir dinlenme yaptık.
    10. Geceyi (sükunet için) bir örtü kıldık.
    11. Gündüzü de geçim(inizi kazanma) vakti yaptık.
    12. Üstünüze yedi sağlam (gök) bina ettik.
    13,Ona) parıl parıl parlayan bir kandil (güneş) astık. 14-15-16. Tane(leri), bitki(leri) ve (ağaçları) sarmaş dolaş olmuş bahçeleri çıkaralım (yetiştirelim) diye sıkışan (yoğunlaşan bulut)lardan şarıl şarıl su indirdik.17. Muhakkak (iyi ile kötünün, doğru ile yanlışın) ayrılma (haklarında hüküm verilme) günü, belirlenmiş bir vakittir.18. O gün Sur’a üflenir de (hepiniz) bölük bölük gelirsiniz.
    19-20. Artık (o gün) gök, kapı kapı açılmış, dağlar yürütülüp (dağılmış) bir serap (gibi) olmuştur.21-22. Şüphesiz cehennem hem (her an günahkarların düşmesini bekleyen) bir gözetleme yeri, hem de azgınların dönüp varacağı bir yerdir.
    23. (Azgınlar,) devirler boyunca orada kalacaklardır.
    24-25-26. Orada ne bir serinlik, ne de içilecek (iyi) bir şey tadarlar. Yalnız (yaptıklarına) tam uygun bir ceza olarak bir kaynar su, bir de irin (içerler).
    27. Çünkü onlar, bir hesap (görüleceğini) ummuyorlardı.
    28. Ayetlerimizi de alabildiğine yalanlamış (ve değersiz saymış, kendi bildiklerini yaşamış)lardı. 29. Biz de (yaptıkları) her şeyi, bir kitaba/deftere birer birer kaydetmişizdir.
    30. “Şimdi tadın (cezanızı)! Artık size azaptan başkasını artırmayacağız” (denilecek).
    31-32-33-34. Şüphesiz takva sahipleri için de (her korku ve kaygıdan) kurtuluş, (ve cennette) bahçeler, bağlar, göğüsleri tomurcuklanmış aynı yaşta dilberler ve dolu dolu kadeh(ler vardır).
    35. Orada boş bir söz ve bir yalan işitmezler.
    36. (Bunlar) Rab’lerinden bir karşılık, bir bağış olarak (verilir).
    37. (Evet, bu,) göklerin, yerin ve ikisi arasında bulunanların Rabbi Rahman (olan Allah) tarafından(dır ki) O’na (o gün) kimse hitab etmeye kalkışamaz.
    38. O gün Ruh (Cebrail) ve melekler, saf halinde ayakta duracaktır. Rahman’ın kendisine izin verdiğinden başkaları konuşamazlar; (onlar da ancak) doğruyu söyler(ler)
    39. İşte bu (kıyamet), ‘gerçeği kesin’ olan gündür. O halde dileyen Rabbine (iman ve itaatle) bir dönüş yolu edinsin.
    40. Çünkü biz, sizi yakın bir azapla uyardık. O gün kişi, ellerinin önden gönderdiği şeylere bakacak ve kafir de: “Keşke ben (bu azabı görmeyip) toprak olsaydım!” diyecektir.

    BAYRAMMOGAN

    Ağustos 20, 2007 at 17:21

  21. 867JYERN42UY6BH I

    FDA

    Ağustos 21, 2007 at 15:44

  22. UITKKMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMERYUJHMNYZH53GVBERVRTB YTB YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYTR SS AERTHWR

    FDA

    Ağustos 21, 2007 at 15:44

  23. Yüce Allah ne

    FDA

    Ağustos 21, 2007 at 16:02

  24. hayran kaldım atışmalarınıza.harikasınız. bırakın kim neye inanmak istiyorsa inansın(eğer daha mutlu,daha huzurlu,daha iyi olacaksa,gerisi boş)

    trinity

    Ağustos 22, 2007 at 09:46

  25. sürekli aziz nesinin lafları söyleniyor.madem o kadar doğruda neden bir müslüman ülke gelişmemiş gibi.bir kere bir sürü müslüman bilim adamı var.sizin ateizminiz gençlerin beynini yıkamasaydı.zinalar,hırsızlık,pislik,adaletsizlik,her bok çoğalmasaydı bilim gelişirdi sizin aziz nesininiz ne bulmuş? hiç bir şey bulamadı tabi.bir kere evet herşeyde kuranda yazıyor istediğiniz kadar çatlayın patlayın kardeşim zaten bu sitelere neden müslümanalr girer ki ? girmeyin sitelere boşverin bilim bunlara tokadını çarpıp duruyor yüzyıllardır kuranı çürütmeye çalışıyorlar çürütemediler hiç bir şey yapamadılar .en başta kuranıda teori olarak ele alırsak evrim teorisinden bin kat daha inandırıcıdır.bilim sürekli evrim teorisini yhalanlıyor hala bu geri kafalı beyinsizler illa abuk sabuk şeylere inanıcaklar.eskiden vucudun yapısı çok basit biliniyordu,5 para etmez tabiri caizse şimdi gülüyolar aa önceden böleymiş diye. Evrim teorisinin sonucuda böyle olacak evrim teorisisi”evrimleşerek” sonunda bir gün ya millet te nelere inanıyormuş kardeşim olucak. bir kere ateist olarak şunu demen lazım yahu kardeşim ben hz muhammed s.a.s e çöl bedevisi diyorum ama adamın çölde okuma yazma bilmöeyerek uydurduğu bir kuranı kıçımı yırtsamda çürütemiyorm bunda birşey olmalı demen lazım ama yok demezsin.he son zamanlarda bide hz muhammed s.a.s in okuma yazma bildiği sölenmeye başladı :) :) zaten evrimin temelide budur yalan,yalan,yalan, bulunan fosiller uydurulan iskeletler kadar saygılar… müslüman arkadaslar girmeyin sitelere. bırakın onlar kıçlarını yırtsınlar..sonra evrimleşip kıçlarından ejdarha çıksın o gün haşa…. bende inanıcam :)

    yok

    Eylül 6, 2007 at 07:38

  26. ya hakkaten bir şey derdim de neyse “cennette zina nasıl yasak değilmiş” :) yahu cennetteki zina olmuyor zaten yarım yamalak bilginle yazma bari:) komik duruma düşme dünyadaki her kanun Allah taradından insanların huzur içinde yaşayabilmeleri için konmuştur zinada bunlardan biridir. içki içersen sapıtırsınmillete zarar verirsin,başkasının kadınına sarkarsan huzursuzluk olur ondan yapma gibisinden zina bu yüzden yasaktır.cennette senin için özel yaratılmış kadınlar olucak kimsenin karısını almış olmayacaksın?anladın mı? anladığını sanmıyorum ama zina ila ikisi arasında ki farkı gördün mü ? sonra müslüman kadınlar hayatını yaşayamıyor diyorsun.bugün ateist ve psikolojiyi kuran adam olarak geçen freud derki” hiç bir erkek ilgi duymadığı bir kızla,arkadaslık kurmaz.” yani islamı destekler bir sözdür bu kadınlar bu yüzden sakınılır.aralarında sapıklık zina olmasın toplumda huzursuzluk olmasın diye freud bile istemeyerek kuranı desteklemiştir.kuran sadece bilimde değil psikolojide her dalda vardır var olacaktır 1400 yıldır nasıl varsa 1400 yıl sonra Allah dünyaya ömür verdiyse o zamanda olacaktır ve hala tartışılacaktır.evrim teorside bugüne kadar kaç insan evrimleştiyse ve kanıtları varsa o zamanda o kadar evrimleşecek ve kanıtları olacaktır yani”0″ birde bunu gelişmişlik olarak görüyorlar yahu hiç bir temeli yok hani senin bilim anlayışın son buluşlar canlıların dünyada birden bire ortaya çıktığını ispatladı.hala evrim teorisinden bahsediyorsunuz.ayrıca siz çok gelişmişsiniz ya bulsanıza evrimin ispatını müslümanlara bok atıyorsunuz… nerde gelişmişliğiniz o sizin ateist bilim adamlarınızın topu birleştide evrimi ispatlayamadı.kaldı ki aziz nesin hangi müslüman bir şey bulmuştur der peki madem öyle hz muhammed s.a.s kuranı (haşa) uydurmuş dersek bir keremüslümandır ve inanılmaz şeyler bulmuş teoriler ortaya atmış ve insanoğlu topyekün bir araya gelse bunların aksini ispatlayamayacağını görürüz aziz nesin ne bulmuş.bazı müslümanların gerilikleri yüzünden,müslümanlara geri diyemezsiniz sizin medeni gelişmiş insanlarınız onları sömürmeseydi zaten biraz olsun ileri gidebilirlerdi.insanlar dünya hayatını düşünmüyorlar ki bana göre yanlıştır o yüzden çok şey kaybetmişlerdir.son olarak bana hiç bir Allahın kulu vv cephei yıldızının rastlantı olarak oluştuğunu yada milkway in rastlantı olarak oluştuğunu anlatamaz akıl var mantık var bunu sölemeye insan utanır evrim teorisi bitmiştir başka teorileriniz varsa onlara geçin ayrıca bunu dalga amaçlı sölemiyorum teoriler ortaya atılmalı bilimsel keşifler yapılmalı ki islamda ilim öğrenin der ilim önemlidir islam için böle teoriler buluşlar atılır kimi doğrudur kimi yanlıştır.

    yok

    Eylül 6, 2007 at 08:04

  27. BEN ATEİSTLERE SORMAK İSTİYORUM ÖLDÜKTEN SONRA TEKRAR DİRİLMEYİ İSTERLERMİ ORADA SONSUZ BİR HAYAT İSTERLERMİ YOKSA BİR HAYVAN GİBİ ÖLÜP YOK OLMAKMI İSTERLER.

    islam

    Eylül 6, 2007 at 11:30

  28. BUKADAR APTALLIK OLUR yahu sen nasıl kuranın ahlakından bahsedersin bu kadar cahil olamaz insanlar bir ATEİST nasıl ahlaktan bahseder AHLAK dinle gelen birşey sen daha bunu bilmiyorsun ateistin tabuları yoktur tabuların%99 u dinlerle gelmiştir sen hem islamın yada diğer dinlerin sana sölediği ahlak ı alıosn :) :) gene islama karşı yazı yazıosn yahu senin ahlak kavramın zaten dinlerden gelio be gerizekalı bu kadar mı SALAKSIN sana ensest ilişkinin yasak olduğunu zinanın yasak olduğunu aldatmanın suç olduğunu kim söledi sen maymundan geldin senin tabun yok be gerizekalı bunu sana söleyen zaten din :) dinin ağzından dinle konuşuo git araştır biraz :) :):) bu kadarda olmaz ya pür cahilsin yazdıklarının çoğu yalan çevrilmiş kelime oyunları yapılmış,zaten hepiniz Allaha inanıyorsunuz bu yüzden kıvranıyorsunuz.herkez inanmazsa sizde vijdanen rahatlıcak,”işte kimse inanmıyor gerçekten hurafeymiş”diceksiniz ama tek bir müslüman bile sizin nefesinizi daraltıyor kendinizden geçiyor kuran okumaya hadis fıkıh karıştırmaya başlıyorsunuz çoğu müslümandan daha çok bulabildiğiniz tek şey de “hiç birşey” oluyor kelime oyunları yaparak kendinizi rahatlatmaya çalışıyorsunuz. evrime dair hiç bir kanıt yok tamamen çürümüş hatta sizin zihniyettekiler arada yalan fosiller türetmiş falan.çünkü onlarda Allaha inanmıyor ama evrimi reddederse Allaha inanmış olucak Allahıda kabul edemiyor evrimede çare bulamıyor en iyi karşı tarafı kötüleyelim yalan yanlışçevirelim nasıl olsa doğrudur mantığıyla gidiyorsunuz.bence kuran hadis ne varsa araştırıp değiştirip kelime oyunlarıyla yanıltmaya çalışacağınıza bir teori daha atın ortaya kurana ve evrime teori olarak bakarsak evrime 1000 km uzaktan bakar o kadar açık zaten hz muhammed s.a.s kötülüyorsunuz yok okuma yazma biliyordu:) şöleydi böleydi bedevi cahil diyorsunuz.Alayınız tüm deha ateistler birleşip bir bedevinin yalanını (haşa size göre) çürütemiyorsunuz,zamanla unutuluyorsunuz bu dertlerle boğuşup ikileme düşüyorsunuz zamanı gelince mutsuz bir şekilde yok olup gidiyorsunuz.mutsuz olduğunuzu nerden biliyorum?hemen biz mutluyuz süperiz diceksiniz biliyorum ondan söliyim hemen ateist olmanıza rağmen okumadığınız kuran hadis yok çünkü hayatınız mahvolmuş kabul edemiyorsunuz çürütemiyorsunuzda elinizden geleni yapıyor her kitabı karıştırıyorsunuz bir kere ilimin ateistlikle alakası yok ateist demek kendi fikirlerini empoze etmeye çalışan ahlaksız küfürbaz agresif (çünkü birşeye inanıyor ama ispatlayamıyor)sinirli bir insan tipidir neden ahlaksız dedim onuda sölicem ateizm olan bi dünya kaos demektir ateistin tabusu olmaz.neden evlensin?neden birine iyilik yapsın ?(50 yıl yaşayıp toprak olucak) toplumlardaki tüm tabular dinlerden gelmitir aklınıza gelecek ne kadar ayıplama yada tabu varsa ateizmde yoktur hep ateist olup hem tabulara uyan varsada salaktır.ateizmin dünyası hastalıkların dolu olduğu yetimhanelerin dolup taştığıo sadakat adına hiç bir şey aranamayacak insanların içki eroin hertürlü pisliğin içinde kaybolacağı evlilik kavramının yerini flörtün alıcağı onunda sex tatmini bitene kadar süreceği sokaklarda annesiz yada babasız yetişenm çocukların dolu olacağı daha hertürlü pisliğin ve suçun dolu olacağı mutluluk yada huzurdan yana zerre birşey bulunamıcak bugün ne kadar GASPÇI ÇİNGENE HIRSIZ HORTUMCU İNSAN CİNAYETLERİ İŞLEYEN MEDENİYETLER varsa altında ateizm yatar illa bireyin ateistim yada deistim demesine gerek yoktur nesin müslümanım nesin hristiyanım der ama hiç birine uymaz ve temelde ateistir aslında ateistler ilimle uğraşırlar falan sanılır ama çoğunluğu çapulcu ailesiyle problemler yaşamış yada ailesinden böle görmüş insanlardır.

    bir kere evrim olsaydı evlilik kavramı hz muhammed s.a.s yada önceki dinlerle gelmiş olması lazımdı ilk insanın böle tabuları olmayacağı için kim kime dum duma durumu olması lazımdı böle bir tabuyla yetişen insanalrın ve (size göre menfaat için peygamber olduklarını söyleyenlerin) bu evlilikj tabusunu getirmesi lazımdı be akıllı ateistler evlilik tabusu yokken bi adam evlenin zina yapmayın neden desin ? var mı bi mantığı kim kime dum duma olurdu neden demiş belli barizdir ki teknik bir müdahele olmuş futbolda olduğu gibi Allah şunları yapar iseniz mutsuz olursunuz demiş peki gerçekten ölemidir düşüp bakalım evlilik kavramı olmasa mutlu olunabilirmiydi tabi ki olunmazdı dinle gelen tabular olmasaydı ve yasaklar annesiz babasız korkusuz suçun sadece yakalandığında suç olduğuna ne götürürsem kar olduğuna inanan milyonlarca insan olurdu bilimin en büyük engelleyicisi ateizm dir terörün kaynağı suçların kaynağı ateizm ve ateizme inananın sözde müslüman hristiyan ve ateistlerdir hiç bir gerçek müslüman hristiyan yahudi vs zaten suç işlemez günahtır hz musanın 10 emiri gibi bu bile Allahın varlığına ispattır daha bir çok şey var milyonlarca abartmıyorum neden bulunabilir bir kere evrim olsa idi yüzüklerin efendisi yada x mendeki gibi akıllı fakat değişik insan türleri olması lazımdı değişik evrimlerle değişen insanlar insanın bir sürü türü olmalıydı ve her canlının ( hem evrimleşmişi hem evrimleşememişi yada daha az evrimleşmişi gibi) yani telefonun bir alt modeli ve üst modeli gibi canlılar olmalıydı) ve bunlar sürekli evrimleşerek tabi binlerce yıl içerisinde sonuçta kendi familyasından değişen yaratıklar olmalıydı.atıyorum(insanın maymundan geldiğini gösteren ünlü resimdeki gibi a insanı şu evrelerden geçmiş b insanı şu evrelerden geçmiş c insanı şu evrelerden geçmiş ve şu kimyasal şekilde vucut bulmuştur denebilmeliydi.fakat tek insan türü var insan insandır değişen yada fosili bulunan tek insan yok en önemlisi ise sonunda tüm hayvanların akla kavuşmuş olması lazımdı konuşabilen kuş türleri olması lazım hatta bunlar bize ırkçılık yapılıyor tüylerimiz yolunuyor diyerek:) mahkemelere dava açması lazımdı bunların hiç biri yok evrim bu kadar saçmayken hala ısrarla deli gibi çırpınmanın amacı ne bu zamana kadar uğraştınız milyonlarca yıl daha uğraşıaksınız (uğraşsanız demiyorm uğraşıcaksınız) ama islam dini her zaman olucak her siz kendinizi çürütüp yok dahi olamayacaksınız ki bundandır korkunuz çoğu müslümanı katlar vaziyette kuran hadis okumanızdır :) sonra uydurma hadislerle ve çarpıttınığınız kelime oyunlarıyle bunları çürütmeye çalışıyorsunuz ama malesef çürüyüp gidiceksiniz aklınızı tırmalaan uykunuzu kaçıran bu düşünce neticesiyle inş. gerçeği görürsünüz ateizm=sapıklık,terör,suç,AHLAKSIZLIK,v.s bana göre tabi ayrıca ateistler ahlaktan bahsedemez ahlak dini bir konudur boşa ateist ahlaksızmıdır konulu başlıklar açmayın çünki ahlaksızdır ahlaklıysa ateist değildirdini kurallara uyuyodur ,bir dine mensuptur ama farkında değildir.

    yok

    Eylül 7, 2007 at 16:39

  29. zinanın yasak olduğu ensest ilişkinin yasak olduğu hırızlığın günah olduğu kadın hakları ırk ayrımı yapılmaması v.s şeyler dinlerle gelmiştir arkadaslar maymundan gelen biri neden ensest ilişki yapmaması gerektiğini düşünsün bu dinle gelen bir tabudur sen o tabuyu al kuranı suçla zaten dinler kruan bildiriyor bunların suç olduğunu ahlaksızlık=ateizm bu bir gerçektir ateistin ahlakı olamaz böyle saçma brşey yok ateizm e aykırı daha siz ne olduğunuzu bilmiyorsunuz uyduğunuz her insanı olay dinlerle gelmiştir dinler olmasa bu tabularda olmazdı ateistler islama göre ensest ilişkilere giren hırsızlık suç işleyen pislik insanlar olurdu çünki islama göre zina vb pislikler günahtır ama ateist derdiki ben herhangi bir dine inanmıyorum bu yüzden bunlar beni bağlamıyor derdi demesi lazım hatta ama islam öle bir dinki ve hristiyanlık ve diğerleri hepiniz istemesenizde parçası oluyorsunuz saygılar sevgiler hürmetler :)

    yok

    Eylül 7, 2007 at 16:44

  30. anlamak istemiyorsunuz..sizin işinize gelmez çünkü..
    bu bir sınav..sınavdan sonra da ya mukafat ya da ceza..
    girmek istememek gibi bir lüksünüz de yok……..
    varın istediginizi yapın..kainattaki her yer O nun..
    ama haybeye yoruyorum kendimi…
    sapan yola gelmez kolay kolay..

    mercimek

    Eylül 8, 2007 at 20:08

  31. Ya varsa diyenlere: Ya Zeus, Ra, Athena da varsa? Adamlar bu tanrılara binlerce sene inandı. Bir bildikleri vardır diyip bunlara da inanalım mı şimdi? Ayrıca böyle “ikiyüzlü” bir inancın Allahınız tarafından kabul edilebileceğini mi düşünüyorsunuz? Laf olsun diye inanıp, inanmayanlara laf söylemeyin.

    El_Kazad

    Eylül 9, 2007 at 14:40

  32. gayrimuslimlerle tartışmaya girmek bir fayda getirmez kanaatindeyim.bırakın bildikleri gibi yaşasınlar…
    öldükten sonra hesaba çekileceğiz..

    muhittin

    Eylül 9, 2007 at 17:41

  33. sana öğretmenin ders verir ve sen dersini/ödevini yapmaz ve başarısız olursan suç öğretmende mi yoksa çalışmayıp yatan sende mi? akıl kulananlarındır. kuran çalışmayı ve akletmeyi emreder. şimdi allah kuranda sana seni senden ii bildiği için emirler tavsiyeler yapıyor sen bunları bırak sana verilen nimetlere nankörlük ederek allahını da inkar et neymiş efendim gelişmiş müslüman ülkesi yok, kurana inananlar yüzüne uzaya gidememişiz vb safsatalar. benim beyni olupta kullanma özürlü kardeşim bak sen allahı inkar ediyon bizim gibi safsatalara da inanmıyon sen neden uzaya gidemedin yoksa aklınla gıçını mı karıştırdın. sen ve senin gibiler hem bizim okuma vb haklarımızı elimizden alın yok başörtüsü yok bilmem ne diye. ondan sonra da benden teknolojik icatlar bekle. bak sen allahı inkar ediyon bizim gibi geriş kafalı da değilsin! hadi sen git uzayada sen icat et güzel bir maddeyi de göreyim.

    akıl kulananalarındır

    Eylül 20, 2007 at 09:16

  34. Bu siteyi kazara buldum ve okudum.
    Yazanlar hep erkekler icin dusunmusler.
    Bize de mi 16 yaşında gögüsleri olak kız verecekler? Lezbiyen mi olacağız?
    Yoksa 25 cm lik aleti olan adamlar da var mı?

    Suna Demir

    Ekim 7, 2007 at 17:35

  35. Peki arkadaslar, ben size soyle diyeyim, ben cok dindar birisi degilim ama allahin yani buyuk bi gucun varligina inaniyorum. Benim bu dunyaya gelisimdeki amac ne? bugune kadar dunyaya gelen trilyonlarca insanin yaratilmasindaki amac ne? hersey tesaduftu diyelim, ortada hic bi sey yokken olusan big bang ne? bu sorularin cevabini arayin derim ben. benim bi fizik ogretmenim vardi, dine inanmazdi ama bi gun ozel ders sirasinda bilimi arastirirken allahin ne kadar buyuk oldugunu da gorebilicegini soledi. sasirdim. hic kimse size niye allaha inanmiyosunuz, niye dine inanmiyosunuz diyemez. onu yapsa allah yapardi niye bana inanmiyosunuz diye, ben size sadece baska bi perspektiften bakin diyorum…

    Mali

    Kasım 17, 2007 at 06:08

  36. ALLAH’ın varlığını ispatlayın diyorsunuz….Bunu bütün kainat gözlerinizin önüne sermişken göremiyorunuzda bizden neyi göstermemizi istiyorsunuz…

    İnkar edenlerin örneği bağırıp çağırmadan başka bir şey işitmeyip (duyduğu veya bağırdığı şeyin anlamını bilmeyen ve sürekli) haykıran (bir hayvan)ın örneği gibidir. Onlar, sağırdırlar, dilsizdirler, kördürler; bundan dolayı akıl erdiremezler. (Bakara Suresi, 171)
    ALLAHÜ TEALA BAKAR SUREİYLE İZİN HALİNİZİ ANLATIYOR YÜZYILLAR ÖNCESİNDEN KURANDA BELİRTİYOR BU HALİNİZİ….BAKIN BİZ MÜSLÜMANLARADA ŞUANKİ DURUMUMUZDA NASIL DAVRANMAMIZ GEREKTİĞİNİDE SÖYLÜYOR;“Allah’ın âyetlerinin inkar edildiğini ve onlarla alay edildiğini işittiğiniz zaman, başka bir söze geçmedikleri müddetçe, onlarla oturmayın, aksi halde siz de onlar gibi olursunuz” diye hüküm indirmiştir. Şüphesiz Allah, münafıkların ve kâfirlerin hepsini cehennemde toplayacaktır

    BEYOGLU

    Aralık 21, 2007 at 11:07

  37. “Allah kimi dilerse onu saptırır, ve kimi dilerse onu doğru yola koyar.” (Enam suresi, ayet:39)
    “Ey Muhammed! Rabbin dileseydi, yeryüzünde insanların hepsi inanırdı.” (Yunus suresi, ayet:99)

    “Biz dilesek herkese hidayet verirdik. Fakat cehennemi tamamen cin ve insanlarla dolduracağıma dair, benden söz çıkmıştır.” (Secde suresi, ayet: 13)

    “Allah kimi doğru yola koymak isterse, onun kalbini Islamiyet’e açar. Kimi de saptırmak isterse, göğe yükseliyormuş gibi, kalbini dar ve sıkıntılı kılar. Allah inanmayanları küfür karanlığında bırakır” (Enam suresi, ayet:125)

    SİZİNLE KURAN KONUŞUYOR…BİZE SORMAYIN CEVABINI BULMAK İSTEDİKLERİNİZ MUKADDES KİTAPTA YAZILI…BİLİMİN İSPATLADIKLARIDA SİZİN İNANMADIKLARINIZIN YANINDA SİZE KAPAK OLUR…

    BEYOGLU

    Aralık 21, 2007 at 11:15

  38. Beyoğlu ;
    Yazdığın Enam/39′a göre insanı doğru yola koyan ya da saptıran madem allahın kendisi , kendi saptırdığı insana ceza vermesi mantıklı mı ?
    Enam125 # madem doğru yol islamiyet , neden islamiyeti seçen toplumların HEPSİ şu an diğer dini seçmiş toplumlara göre daha geri ? Sizin kalbiniz islama açıldı da noldu ? Sizin gibi düşünüp de gelişmiş olan 1 tane , sadece ama sadece 1 tane toplum örneği verebilir misiniz ? Veremezsiniz.Çoğu müslümanlardan oluşan hangi toplum göğe yükseldi ? Allah varsa ne diye müslümanları değil de “sapmış” olarak nitelenen toplumların ilerlemesi karşısında bir şey yapmıyor ? Buna gücü mü yok ? Ha ama şimdi “sınavdayız” şeklinde klasik bir cevap vereceksin.Sormuyorum o yüzden.
    Allaha inanmayanlar küfür karanlığında yani enam/125′e göre.En basitinden , senin şu an yazmanı sağlayan microsoft sahibi Bill Gates ateist.Albert Einstein de aynı şekilde.Voltaire de aynı şekilde ateist.Kurandaki değimle sapmış.Şimdi bu kişiler küfür karanlığında mı ? Şurdan ünlü ateistler listesine bir bak ; http://www.celebatheists.com/?title=Main_Page
    şimdi bu kişiler karanlıkta , islam toplumları aydınlık değil mi ?

    Güldürme beni.

    ateist

    Ocak 22, 2008 at 00:20

  39. Islam nesilden nesile sadece sosyal problemler devretmekden baska bir sey getirmiyor artik.Allah var olmasina ragmen Kuran ve Islam da cokdan bozuldu.Onlar Allah in sözleri degil artik.Insanlar diger dinler gibi onuda bozdu.Elinize saglik.Siz müslüman gecinenler de bozuksunuz.Mutlu oldugunuzu saníyorsunuz ama sizde degilsiniz.Kuran in ici disina uymuyor.Herkes sahtekar ikiyüzlü.Kariniz evde durur genelev de fuhus a gidenler yine sizsiniz.Iciniz de bir iyiniz yok kalmadi.En az laf attiginiz bir ateist kadar kötü kalplisiniz.Bati yi kinar fuhus diz boyu der daha berbatini kendi ülknizde yaparsiniz ve ülkenizi terk edip gavurun ülkesinde yapmaya devam edersiniz.Bati ülkelrine fahise export edersiniz.Ona kadinin her gün evde dayak yiyip zorla istegi disi cinsel ilskiye zorluyorsunuz.Istediginiz kadar bana bunlar Kuran da yazilmaz deyin yine de yapiyorsunuz.Isinize gelirse Kuran i keyfinize göre yorumlayip kendinizi hep hakli cikariyorsunuz.Hem suclusunuz hem güclü.Cami lerde para toplar herhangi biriniz kendi cepine atar.Taliban lar Kuran i kendi keyiflerine göre yorumlayip Afganistan da sira sira gögüsleri dikilmis 10-12 yasindaki genc kizlari hunharca tecavüz edip kellelerini kestiler ve kendileri cok mutlu ettiler.Irak ve iran da müslümaniniz müslümaninizi vurdu.Aptal gibi bakakaldiniz isinize gelmedi.Saddam iniz da epey müslüman gecindi girdi Kuveyt i vurdu.Suudi leriniz gitti Abd yi yardima cagirdi.Hristiyan lar dan medet umdu ve bir de o ne yapmacik ve iki yüzlü dost olundu ecnebilerle.Degil siz cennet de bir mükafat bekliyor sizi cehenneme almak bile caiz olmaz.Yaptiklariniz cok pis ve kötü.Hangi müslüman gelsin de bana elindeki sapik Kuran iyla beni inandirsin bak bu Allah in yüce sözü diye,Hic birinize inanmam artik ben.Sonunuz sodom gommarra olsun.Ölümden sonra size cehennem de bile hayat verilmesin.Edebiyen hic yüzünüzü görmeyelim öbür dünya varsa.Sizin yüzünüz den atheis olmayi icimden cekdim oda olmadi.Allah var bütün kanimla hissederim ama siz asil Allah sizsiniz.Ask varmis cennet de diyorsunuz.33 yasinda cennet e girilirmis diyorsunuz.Allah sevap verip diri memeli genc kiz verir diyorsun.Sana onca yillik emek vermis olan karini cocuklarinin annesinin gözü önündemi o diri memeli hatunla yatacaksin?Ne cabuk unuttun sen sevdigin hanimini,sahte aile baglarini,kutsal saydigin seyleri.Fuhus cennet de helal mi olacak onami seviniyorsun cahil kafa.Anneni orda kim eglendirecek baban mi yoksa baska bir er mi.Yoksa onlar bakami kalacak.O yüzden mi evde karilarinizi kizlarinizi döversiniz.Asil ateis dedikleriniz ikiyüzlü yüzleri de kizarmayan sizlersiniz.Olmaz olsun sizin inandiginiz sandiginiz din….Allah bütün müslüman ülkelerde ceazinizi simdiden veriyor da bunu bile farketmiyorsunuz…gercekleri simdi yüzünüze vurulsa bile kabul etmezsiniz ama öbür dünya da sizi mükafat bekliyor sanmayin.Keske hepiniz bir ülkeye hapsolsaniz da iliskimiz kesilse dünya kurtulsa.Herkese kan kusturmak dan baska bir sey yapmadiniz.Bütün dinler haram insanlar haram her seye bir lanet koydunuz.Seytan bile sizden saf kalir onun aklini sasirtan sizlersiniz.

    dogru-söz

    Ocak 25, 2008 at 04:19

  40. Ben simdi nereye gideyim?Icinizde kalsam olmaz baska dine gecsem olmaz.Intihar etsem olmaz.Ateist de olsam olmaz.Ben Allah ima nerde kavusayim…Allah askina varmi icinizde benim gibi felegini sasiran?En azindan bir kader arkadsim olurdu.Nerden olsun siz hep haklisiniz….yanlisiniz hic olmaz.Hep dogruyum erdemliyim diye hava atarsiniz gariplere….olmaz olsun bu yalan dolan dünya…..

    dogru-söz

    Ocak 25, 2008 at 04:30

  41. muslumann dıye gecınıyorsunuz ulkemızde mılyonlarca ınsan ac yatıyo yardım etmıyorsunuz dıye sorduguuzda bızde fakırız dıyorsunuz pekı sız bu dun yayı nıye dusunuyorunuz kı sızın kıtabınıza gore enbuyuk sevap elındekını yoksula vermek ama ısınıze gelmez alın dınınızde sıze benzıyo zaten bır dedıgınız bır bır dedıgınızı tutmuyor …..sevgılı musluman dın kardeslerı

    polat

    Mayıs 4, 2008 at 18:29

  42. Tek bir sorum olacak cevap verirseniz sevinrim(ben inanan yada inanmayan merak ettiğim şu husus)
    Allah yok hiç bir yaratan yok yada adı herneyse biz bu dünyaya nasıl geldik nasıl oldu?

    gökhan

    Haziran 10, 2008 at 13:53

  43. zalimler için yaşasın cehennemmm….

    son durak ölüm

    Haziran 12, 2008 at 10:08

  44. ya soleyın bakalım allah dunya ya sadece havva ıle ademı vermıs pekı nasıl oluyorda cınlıler sıyah ırklar nasıl doguyo bılım dıyor kı ılk ınsanlar konusmayı bılmezlerdı nasıl oluyoda adem havvaya ask sozcuklerı soyluyo nasıl oluyoda allha dua edıyor sukur edıyor dıyelımkı onların ortak bı dılı var nasıl ınsanlık farklı farklı dıller konusuyo cunku mantıken bı dusunu sızden olan bı cocuk sızden ogrenen dılı konusacak demı

    duzgun

    Haziran 21, 2008 at 17:13

  45. tesadufen bu siteyi buldum ve sizin yazilarizinizi okudum ve suna karar verdim bazi arkadaslarimiz hep musluman ulkeleri geri kalmis ve bazi lari kurani kutuleyim baszilariniz peygamberleri peki sizin dusunceniz ne ve bize anlatin bizde bilelim gelismis ulkeler diyorsaniz suanda dunyada nekadar pislik varsa onlar yapiyorlar irakin mahsun cocuklarini oldurmek ve insanlarin evlerini barklarini yikmak bunu yapan gelismis dedigin ulkelerdir degilmidir? gelismis ulkeler dedigin erkek erkekle evlenmeler bunlari ilk insanlara ogreten onlar degilmidir californiada su anda bunlar yetmiyormus gibi iki erkek ve iki kadin evlilikleri bu seferde bunun moda oldugunu ve bunun gelismis oldugunu siz ogretiyorlar eger siz buna gelismis diyorsaniz varsin bizim ulkelirimiz geri kalsin ayrica tecnoloji diyorsaniz allah her zaman zalimlerin hayatini kolay yapmistir bunu gecmiste baktigimiz zaman firaun musa yaptigi zulumler insanlarin isa yaptigi zulumler ve daha ornek verebilecegim niceleri ve bu yuzden Allah her zaman ikdari zalimlerin ellerine vermistir ve suanda zalimlerin ellerindedir bunu avrupada babanin kizini bodrum kattina kutup 25 sene yatmak ve yedi tana cocuk yapmak bunlar buna zina biledigemesin bunun adi bile yok bunu yapan sizin o dediginiz gelismis ulkeler degilmidir gelismislige ne bana onu soyleyin ve ben size onuda soyleyim silahmi para teknoloji mi baska devletleri somurmekmi? nedir gelismisligi insanlarimi? oldurmekmi baska nedir sizin hosunuza geden devletleri ve sizin bir hedefiniz varsa bunu dini alet etmeden insanlarin inacini kutulemeden soyleyin yada yapin madem onlar okadar gelismisse neworlins sehri yok olup gitti onlarin o teknolojisi niye kurtarmadi bir arkadasimiz camilerde para topluyup ayrica her koyun kendi bacaginda asilir bir seyi cok merak ediyorsaniz alin okuyun ve iyice anlayin anlamadiysainiz bunun ehline sorun oyle karar verin ve ben bunun tartismasini yaparken muslumanlar iyidir hiristyanlar yada yahudiler kotutudur veya baska birdini kutulemiyorum yana bu tur seyler herdinde bulunur iyi kutu her yerde vardir sizin merak etiginiz bir sey varsa onun ozerinde odaklanin mesalla tecnolojise onu siz yapin bizde sizinle gururduyalim son olarak ibrahimin babasi bir putpersti ve ibrahim bir peygamber ve hz ibrahim bir turlu onu kendi dini ona kabulendirmemistir yok hz muhammed amcasini musluman yapmamistir birakin bunlari sen neye inaniyorsan o senindir sen niye muslumanlari camuratiyorsun

    Dogru

    Temmuz 4, 2008 at 18:59

  46. Dinin kuralları var.Allah elbetteki İHEB den daha iyi biliyor.O adamların yazdıklarına inanıp Allahın söylediklerine uydurma diyenlerin vay haline.Size vadedileni nasıl göremezsiniz.Bir köpek bile ezan okunurken haki değişir, siz kulaklarınızı tıkarsınız.Ateistler sizin hastalığınız önyargınızdır.Bu sayfanın başında önyargıdan uzak okunası yazılar diyor, bu yazıyıda önyargısız okuyun.Ve size ailenize küfredip ben müslümanım diyenleri kulak ardı edin.İslam küfür değildir.
    İnanmak yemek içmek gibi bi ihtiyaçtır.Sizlerde birşeye inanıyorsunuz.İnanmamak sizin inancınız olmuş.Bundan gücünüzü almaya çalışıyorsunuz.Allah size zorluğu emretmez.Ama zor olanı seçiyorsunuz.Kuranı okumayan biri bile düşünerek ALLAHa varabilir.
    Kuranda çelişki yoktur.Sizin kuran çelişiyor demeniz aslında kafanızdaki inancın gidip gelme çelişkisidir.İnanan beyinleriniz inanan kalbiniz var.Ama siz bunu farkedemiyor ağzınızdan inandım kelimesini çıkaramıyorsunuz.Bunu bir yenilgi gibi görüyor kabul edemiyorsunuz.Ama asıl kaybeden yaşayıp duyup inanmayandır.
    Sizlere salak diyenleride kulak ardı edin.Sİz salak ta değilsiniz.Dünyada islama inanmayan 4 milyar insan var.Hepsi salak olamaz.İnanmamak salaklık değil hastalıktır.Ama tedavisi en kolay hastalıktır.Yüce yaratıcı kendisini size inandırmayı elbettrki biliyor.Ve bunu gayet açık bir şekilde yapmış.Ona inanmanız için onu görmeniz gerekmez..
    İnanmamak mona-lisaya bakarken hayır bunun ressamı yok demek gibidir.Çok güzel bi eve bakıp bunun mimarı yok demek gibidir.Elbetteki yaratıcıyı anlamak için varlığını anlamış olmak için onun yarattıklarına bakmamız gerekir.
    Basit bi bitkiye bakıp bunu anlayabiliriz veya güneşe veya ve insana…
    Bu yazıyı okurken ateist kimliğinizden kurtulup veya bi köşeye bırakıp yazıya hak vermeniz üzülmeniz veya kızmanız sinirlenmeniz bile Allahın varlığının işaretidir.Neden:çünkü insanın üzülen sinirlenen kalbi beyni değil ruhudur…Bir ruhun olması Allaha inanmaktır…
    Aşk.Hepimiz aşık oluruz.Aşık olmak bile Allaha inanmak için bir yoldur..Onların gözleri var görmezler kulakları var duymazlar dilleri var doğruyu söylmezler.Böyle bişeyi kendine söyletmek bile insanın başını önüne eğmesi için yeterlidir..
    Kuran okurken Allahı anlayıp onun için gözyaşı dökmenin size verdiği huzurun tadını bir bilseniz.Dünyaları verseler değişemezsiniz o duyguyu…Allah için ağlayan çok kişi var,, ateizm için ağlayanını gördünüzmü..Kendinize yazık etmeyin…
    Benim bu yazıyı yazmama sebep oldunuz.Tesekkur ediyorum size..Umarım bu yazıyı sonuna kadar okumuşsunuzdur..Sizin içinde dualarımız var..
    Kim olursanız gelin.Yüce ALLAH en merhametli en bağışlayıcıdır..Elbet sizide bağışlar.Küçük bir tövbe yeter..O küçük tövbe sizin başlangıcınızın başlangıcı olsun..
    Allah hepinizden razı olsun.AMİN

    Tavsiyem..Kuran okuyun.Hepimiz okuyalım inşallah….
    Eğer yazımda bi yanışlık gördüyseniz lütfen uyarın beni.Ki bende yanlışımdan dönüyüm..

    Chemical

    Temmuz 9, 2008 at 23:40

  47. müslüman arkadaşlara bir kaç sorum var.

    1- Yaradılış teorisi olarak Adem ve Havva’dan geldiğinizi söylüyorsunuz. o zaman bu teoride bir tuhaflık gözünüze çarpmıyor mu? dünya insanları ensest ilişkilerden mi türedi? çok yaratıcı ve mantıklı bir teori(!) bu mu ahlak anlayışınız?

    2- Cennet vaadleri arasında erkeklere “huri”ler veriliyor. demek ki kadın erkek ilişkileri devam ediyor. cinsel ilişkide bunlara dahil mi? yoksa orda ki huriler sadece bakmalık mı olacak? sadece böyle bir vaad bile iğrenç geliyor kulağa, “şahsa özel kerane” gibi duruyor..

    3- bunun dışında cennette kadınlara ne verecekler merak ediyorum yoksa orda da mı 2. plana atılıyorlar, kapanmaya devam mı ediyorlar?

    4- Peygamberiniz hz. Muhammet, korumak amaçlı(!) 9 yaşındaki kızla evleniyor (bence çocukla) peki hangi amaçla gerdeğe giriyor?

    nasıl bir mantık var bunlarda? cidden merak ediyorum.

    saygılar..

    cigdem

    Temmuz 25, 2008 at 18:45

  48. yaw bu islam dini çok saçma gerçekten kadınlar sürekli eziliyor.göğsü çıkmış kızlar,cennette cinselk kadınlar cennette kesin kara çarşafla dolaşıyodur.erkeklere karılar kızlar,kadınlar kara çarşaf!AMAN NE ADALET

    abcd

    Ağustos 29, 2008 at 09:22

  49. sure Nebe 31 / 34, düzelteyim dedim…

    armagan

    Eylül 14, 2008 at 21:56

  50. doğru-söz said;bu konuda çok haklısın.Çok doğru söylüyorsun yorumunda bahsettiğin o müslümanım diye geçinip kuranıkerimi zevklerine göre yorumlayan alçakların neler yaptığını görüyoruz şahit oluyoruz.YERDEN GÖĞE KADAR HAKLISIN DOSTUM.

    SELENKA

    Eylül 15, 2008 at 12:27

  51. insan nedir?

    gokhan

    Ekim 2, 2008 at 01:33

  52. Gökhan said: İnsan nedir?

    Nasıl ki, mükemmel bir eczahane ki, her kavanozunda harika ve hassas mizanlarla alınmış hayattar tiryaklar ve macunlar var. Şüphesiz gayet merhametli ve kimyager ve hakîm bir eczacıyı gösterir. Öyle de, küre-i arz eczahanesinde bulunan ve dört yüz bin çeşit nebatat ve hayvanat kavanozlarındaki zihayat macunlar ve tiryaklar cihetiyle, bu çarşıdaki eczahaneden de ne derece ziyade mükemmel ve büyük olması nisbetinde, okuduğunuz fenn-i tıp mikyasıyla (tıp ilmi ölçüsüyle) Küre-i arz eczahane-i kübrasının eczası olan Hakim-i Zülcelal’i hatta kör gözlere de gösterir, tanıttırır.

    “Yani demek istiyor ki, bir eczahanenin içinde bulunan hayat ve şifa verici ilâçlar, onların iyi bir kimyager tarafından yapıldığını gösterir. Bir ilâcın ustasız ve kimyagersiz meydana gelmesi imkânsızdır. Aynen bunun gibi, dünya da o eczahanenin daha büyük ve daha mükemmel bir eczahanesidir. Dünyanın içinde bulunan dört yüz bin çeşit bitki ve hayvanların da, o ilâçlar gibi maharetli bir eczacı tarafından yapılması icap eder.
    “O küçük eczahanedeki ilâçlar bir kimyager tarafından yapılıyorsa, bu dünya eczahanesi de eczacısız ve kimyagersiz olmaz. O da Allah olmalıdır.

    KAYNAK: RİSALİ NUR KÜLLİYATINDAN

    deva

    Ekim 2, 2008 at 01:39

  53. Görmediğimiz şeylere nasıl inanacağız?

    “Malumdur ki bir şeyin varlığını bilmek ayrı, mâhiyetini bilmek daha ayrıdır. Kâinatın içinde çok unsurlar vardır ki, aklımızla onların varlıklarını bildiğimiz halde, mahiyetlerini bilemeyiz. Meselâ, ruh, akıl, hayâl, yerçekimi kanunu, elektrik, his, şefkat gibi birçok şeyin varlığını bildiğimiz halde, mâhiyetlerini bilememekteyiz. ‘Eser, ustasını idrak edemez’ kaidesince, bizim aklımız da, onu yaratan Zatın mahiyetini, hakikatını anlayamaz. Çünkü akıl, Hâlık’ın mâhlukudur. Her mâhluk gibi aklın da bir sınırı vardır. Sınırlı gücü olan mâhluk, Cenab-ı Hakkın kudsî mâhiyetini idrak edemez, anlayamaz. Her kıyasında ve tahmininde hata eder, yanlışa sapar.
    “Cenab-ı Hakkın bütün sıfatları nihayetsizdir, mutlaktır, ezelî ve ebedîdir. Akıl ise sınırlıdır, kayıtlıdır, belli intikâl kapasitesi vardır. Bunun içindir ki sınırlı olan sınırsız olanı; mahdut olan mahiyetsiz olanı, başlangıcı ve sonu olan, ezelî ve ebedî olanı kavrayamaz, anlayamaz, bilemez.
    “Cenab-ı Hakkın misli, benzeri, zıddı olmadığı için, akıl ona ulaşamaz onu tahmin edemez. Çünkü, Allah-ü Tealâ kâinat cinsinden değildir ki, biz onu kâinatın içindekilerine kıyas edelim. Onun için mahiyeti, bizim idrak edeceğimiz veya tahmin edeceğimiz hiç mâhiyete benzemez. Bizler tahmin ve yorumlarımızı, bildiklerimizle, duyduklarımızla ve hayâl gücümüzle yaparız. Bu yüzden mahluk (yaratılmış) olan kendi kabiliyetimizle, Hâlık olan (yaratan) Cenab-ı Hakkın mâhiyetini, ne durumda olduğunu veya neye benzediğini bilemeyiz.
    “Görülmeme konusuna gelince; bilindiği gibi varlık âlemi, beş duyu ile bilinenden ibaret değildir. İnsan, gözleri ve maddî ve cismanî varlıkları görür. Dili tatları, kulağı da sesleri hisseder.
    “Görmediğime inanmam’ demek, aklın vizafesini göze yüklemek demektir. Çünkü görünmemek, olmamaya delil olmaz. Bu âlemde görebileceğimiz bir kısım hususları, gözle göremediğimizden dolayı inkâr edemeyiz. Bunun için beş duyumuzun vazifelerini, kendi alanlarında kullanmak lâzımdır. Kulağımızı görme işinde, dilimizi duyma işinde kullanamadığımız gibi, gözümüzü de idrak etmek, ihata etmek, anlamak işinde kullanamayız. Bu işi akıl yapar. Meselâ, bir annenin çocuğuyla alâkadar olduğunu gözle gördüğümüz halde, sevgisini ve şefkatini göremeyiz. Onu akıl ile hissederiz. Bir muhteşem yapıyı gözümüzle görebiliriz. Ama onun hârika sanatını ancak aklımızla ortaya koyabiliriz.
    Cenab-ı Hakkın görünmemesi, şiddet-i zuhurundan ve zıddının olmamasındandır. Hatta en şiddetli parlaklığı sırasında güneşin dahi görünmesi mümkün olamamaktadır. Bediüzzaman Hazretlerinin bu mevzuda çok güzel bir sözü vardır: “Her şeyi maddede arayanların akılları gözlerindedir. Göz ise maneviyatta kördür.”

    korkuyorum

    Ekim 2, 2008 at 01:51

  54. kardeşim ben şuanda öbür taraftan sesleniyorum..burada ekmek elden su gölden huri kızları dolu elini sallasan ellisi yanlız benim karıda tutturdu bende genç erkek isterim diye bende bir güzel zopaladım agrıma gitti.dün mahkemem vardı hakim zebani karıya elli genç erkek benide 2 sene huriden mahrum etti.hem karıdan olduk hem huri kızlarından.ha size bir haber vereyim zebaniler siki ellerinde tayyibi bekliyorlar.burada dürüst ol erkek ol ama istismarcı olma yoksa adama kaşının üstünde gözün var demiyorlar. herkese selam.

    rahmetlihacıkamil

    Ekim 2, 2008 at 14:11

  55. NE YAPARSAN YAP ÖN YARGILI OLMA İNSANLAR ÇOK CAHİL
    BİRİNİN YAPTIGI DİGERİNE TERS DÜŞEBİLİR ÖNEMLİ OLAN ÇEVRENDEKİ İNSANLAR SANA NE KADAR DEGER VERİYOR VE SEN NEKADAR SAMMİ VE DÜRÜSTSÜN ALLAH İNSANLARA ŞART KOŞMUYOR SADECE NE YAPMASINI SÖYLÜYOR İSLAMDA ÇARŞAFIN ÖNEMİ YOK BAŞI AÇIK BİRSÜRÜ NAMUSLU ÖZGÜR VE BAŞARILI KADIN VAR ALLAH DİNİMİZİ ANLAYIŞ VE BARIŞ İÇİNDE YAŞATSIN …!

    DEVA

    Ekim 4, 2008 at 10:41

  56. cennette her sakallı hacıya tomurcuk memeli huriler varmıs

    Ah şu humammet

    Ekim 14, 2008 at 03:28

  57. şu öbür taraftan seslenen beyinsize şunu söylemek istiyorum. Cehennemde yanarken seni görmeyi çok istiyorum. o zaman öbür tarafı beri tarafı görürsün.
    Aklınız sıra ayetleri alaya almışsınız , siz kim oluyorsunuzki ayetlerle kafa geçmeye çalışıyorsunuz.
    Allah elbette bu dünyada içkiyi yasaklamıştır, zinayı da… ama iffetini muhafaza edenlere ve sakınanlara da cennetinde her türlü nimeti tattıracaktır. insan öldükten sonra bambaşka bir yaratılışla tekrar yaratılacak ve yaptığı amele göre cennet veya cehenneme girecektir. Cennete gidenler bu dünyadaki eksiklikleri olmayacağı için istediği kadar yiyip içebileceklerdir. Allah içkiyi yasaklamışsa o bu dünyada geçerlidir. insana birtakım zararlar verdiği için yasaklamıştır. mesela koyun eti helaldir domuz eti haramdır. çünkü domuzda bir sürü hastalık vardır.
    Ahirette ise insanlar dünyadakinden farklı olduğu için belki içki insana zarar vermeyecektir. belki de içki farklı bir formülle yaratılacaktır. ayrıca neden gelişmiş ülkelerin içinde hiç müslüman ülke yok demiş bir zavallı . 600 yıl hüküm süren osmanlı da müslümandır. geri kalmışlığın nedeni müslümanların Allah’ın emirlerini tam olarak yerine getirmemelerinden dolayıdır. Rabbimiz kur’an-ı kerimde” bir işi bitirdiğinde diğerine yönel-başla”(inşirah suresi 7.ayet)buyurmuştur. müslümanların geri kalma nedeni başlarına dinsiz imansız insanları getirmelerindendir.

    osman

    Ekim 15, 2008 at 22:19

  58. allah inancı olmayan allahın varlıgına birligine inanmayan insanlar siz allahtan dahamı iyi bileceksiniz sizi kım yarattı sız nasıl var oldunuz birde bunun cevabını bulunda elinizden öpeyim siz bos yere yasıosunuz bee böyle oluncada bos bos konusuyosunuz allah sizi ıslah etsin hidayete kavusun

    cihan

    Ekim 15, 2008 at 23:20

  59. tanrı o kadar yüce ve erişilmezdir ki var olması bile gerekmez!…

    space

    Ekim 18, 2008 at 22:37

  60. dfsd

    Anonim

    Ekim 21, 2008 at 12:28

  61. canım müslüman kardeşlerim siz bunlara aldırmayın. maymundan türedikleri için kafaları ancak bu kadar basıyoo :) ) e kökleri belli nasılsa :) )

    dddd

    Ekim 30, 2008 at 15:44

  62. Allah Cennette Şarap İçirir
    Aynı Allah Şarabı Haram eder(Ömer Hayyam)

    Bunların Yaptıkları Hep Aynı İLKOKUL ÇOCUĞU mantığı

    Ulan Kuranı Diğer yerlerinede bi bakıverseydin Zahmet olmazsa

    Cennet Şarabının Baş ağrısı Vermeyeceğinin, Yaralı ve buradaki şaraplardan farklı bir içecek olduğunu anlardın

    Anonim

    Kasım 6, 2008 at 11:30

  63. Burada inançlı arkadaşlarıma kardeşlerime sesleniyorum lütfen yaradılış gerçekleri yaşayış amacı sistemler(güneş,galaksi,insan,bitki) hakkında tam bir bilgi birikimi elde etmeden ateist kardeşlerimize bişeyler ispatlamaya kalkışmayın. Sizi anlıyorum yapmak kanıtlamak istediğiniz söyledikleriniz çok önemli şeyler ancak ateist kardeşlerimizin görmek istedikleri kesinlikle somut deliller siz onlara kafirler susun bre zındıklar cehenneme gideceksiniz derseniz şüphesiz gülüp geçeceklerdir ki konuya hakim olmasam ben bile gülerim. o yüzden birşeyler ispatlamaya çalışıyorsanız kendinizi gülünecek duruma düşürmeyin çünkü bilgisi olmadan yaratıcı ve yaratıcının eşsiz sistemi hakkında yarım yamalak bilgiler yazan kişiler kesinlikle inançlı olmanın yanlış anlaşılmasını sağlıyorlar. bu konuda herkesi aklında en küçük bir soru işareti kalmadan ikna edebilecek insanlar tanıyorum bende bildiğim ölçüde ateist kardeşlerimizin inançlı kardeşlerimizin hertür sorusuna cevap verebileceğimize inanıyorum demiyorum çünkü biliyorum. ama söylediğim gibi kesinlikle ilimle ve somut gerçekçi delil ve ispatlarla yapılabilir. çünkü bu işin mamematiği var ince hesapları var psikolojik sosyolojik kültürel yanları var. oturalım çayımızı içelim muhabbettimizi edelim gerçeklere ulaşmak için şöyle bi beyin fırtınası yapalım tartışalım ama çirkin şekilde atışmayalım sağlıcakla:)

    OĞUZ ABAY

    Kasım 8, 2008 at 16:46

  64. Bu yazıyı yazan arkadaşlara sözüm siz bu ayeti buraya koymuşsunuz ama samimiyetiniz konusunda süpheliyim Ayetler küçük düşünen tarafından yorumlanmamalı ayetin altına koyduklarınız sadece sizin düşünceniz madem böyle kendi yorumlarınız olacak bari yorumlayacak başka şeylerle uğraşın mesela darvini lenini bu konular bence sizi aşar

    kadir

    Kasım 21, 2008 at 20:22

  65. sadece gülüyorum :) nedeni ;

    1- onca kanıtı gördüqünüz halde itiraz ediyosunuz,2ncisi ise 2 tane ayet ortaya atıyosunuz ve 2sindede haklı cıkamıyosunuz :) Şarap sarhos etmeyen şaraptır düzgünce okumanızı isterim Kuran-ı Kerim’i…80 yaşında ölme işi ise cennet veya cehennemdekilerin yaşı aynı yani 33 olucagıdır ama sizin gibi zavallı aciz insanlar ne anlar bu ayetlerden…

    Bursa

    Kasım 25, 2008 at 15:14

  66. hz muhanmet zaten zanparaydı 4 tane karısı vardı. adam zaten gögüslerden giriyor. hurilerden çıkıyor. dinde zorlama yok diyor. kafirleri öldürün diyor.bu adam her şeyi biliyor. rüyasında gördüklerini gerçek zannediyor. şarabı sevmedigi için içmiyor. içenleride kıskanıyor ve yasak ediyor.kendini bir şey zannediyor. iyi bir adam ama palavra atıyor.kendisine kıyak geçiyor en önden cennete zet hızıyla giriyor.bu kıya kendine yapıyor.insanlara spor nasıl yapılır.övretiyor.badem seni allah elçi yolladı. sen niye namaz kılıyorsun be adam ustelik sözde günahsızsın. bu adam her şeyi biliyor.

    bu adam her şeyi biliyor.

    Kasım 26, 2008 at 21:00

  67. yaf yoh böle bir şey , anasını satim nasıl bi bokluktur nasıl bir çuhurdur düşen düşmeyen hayal kırıklığı yaf bu kadar eziyete ne gerek vardı ne diye var olduk, ademe karşı geldi şeytan vay sen misin bunu diyen hurra ahanda yaratıyorum teker teker hadi caydır bunları .. vah vah vah yazık insanlığa.

    arkadaşlar birde şunu unutmayalım inanalar olmazsa olmaz mutlaka olsunlar yoksa toplum ayakta durmaz paramparça olur her şey. ben eminim ki bilim her şeyin cevabını buldu lakin açıklamıyor sebep bu kargaşanın bu kaosun doğmaması için … siz genede erdemli ahlaklı olun varsada yoksada yalansada gerçeksede bir yere ya gideriz ya gitmez kalırız . bide sevinmeyin eşrefi mahlukat olduğunuza 40 ımıza geldiğimiz zaman yüzümüz kırış kırış bin türlü hastalık vs öldükten sonrada kıçımıza sıçanlar yılanlar kurtlar böcekler cirit atıyo anasını satim nerde bunun eşrefliliği…….

    marxfreud

    Aralık 21, 2008 at 02:59

  68. atalarına tapanlar kızlarını diri diri toprağa azmı gömdüler Hz. Muhummed’e dua edelim onun sayesinde ayaktayız ve bunu Hz. Adem den Hz. İsa’ya Kadar uzanan tüm peygamberler söylemiştir. atais olanlar mantıklı olun En büyük atamız aynı zamanda babamız Hz. Adem değil mi? O bile Allah (c.c) bir, Hz.Muhummed’in ise en büyük kullu ve elçisi olduğunu söylemiştir. ve onun getirdiği K. Kerime saygılı ol bence ey ataist yoksa Allah’ın azabı çetindir. hem bu hemdde diğer dünyada….
    saygılar kürt Mahoni ( Ağrı )

    mahmut efe

    Aralık 26, 2008 at 21:28

  69. ben hiçbirinize katılmıyorum herkesin kendine ait dini ve inancı vardır herkez istediği dini seçebilir ama her tük milletide müslüman olamaz bunu bilkmekte gerekir yani ateşe dayanacağın kadar günah işle bu dünyada herşeye iyi hoş dersin ama öteki dünyayı düşünmessiniz sorularınız başkalarının kafasını karıştırıyor

    songül

    Aralık 28, 2008 at 13:17

  70. tümatesitleride,müslümanlarıda,deistşerid,teistleride hepinizin anasını sikim =)) ne lan bu örgüt militanı sanıyosunuz…..amına koduklarım!!!!!!!!

    muckkkk=)

    Aralık 29, 2008 at 10:55

  71. arkadaşlar benim inancım da var Atesit bir erkek arkadaşım da var burda ki konuşmalar ne kadar anmlamsız ben onun inancı olduğunu zaten biliyorum ama sosyo kültürel durumlar var ortada ve burdaki yazılan yazıların bin kat fazlası sosyal haytta zaten bu insalara yansıtılıyor ya küfür ediyorsunuz siz kimsiniz k,i insanların inanacı sizinkinwe uymuyor diye bu hakka sahip olduğunuzu düşünüyorsunuz benim tanrı inancı olmayan arkadaşlarım var ama bir tanesinden bile benim inancıma hakaret duymadım saygısızlık duymadım ama biz müslümanız diye geçinen insanlar sizin inancınızız temeli insan sevgisi değilmi ne olursan ol bu ülkede inançları yüzünden etnik kökenleri yüzünden insanlar katledildi ve hala utanarak söylüyorumki sözde aynı inanca sahip olduğum bir o kadar daha yobaz var ve asla da değişmicek değiştiremicez tek yapmamamız gereken inanmayan biri varsa yaklaşımımızı onlara karşı düzeltmek çünkü bu insanlara inancı olan sözde ? hep buradaki yaklaşımla yaklaşmışlar ve inanaın adamlar dinci gözüyle hepimizden aynı mesefe uzaktalar yapmayoın bunu eğer sizin inanacınız Allah’ a çoksa gel inanmıyorum diyen inasanı da dinine uzaklaştırmak yerine yakınlaştır öyler davran

    alming

    Mart 1, 2009 at 10:42

  72. ve ben tüm kalbimle inanaıyorum kiAllah bağışlayıocıdır affedicidir dyua ediyorumki ve tğüm kalbimle inanaıyorum ki gÜNÜ gelicek tövbesini yapacak ve Allah Tan af dileyeceklerdir hepimiz de bence onlar için dua etmeliyiz küfretmek yerine

    alming

    Mart 1, 2009 at 12:48

  73. Yav bu allah kendini bizlerden neden sakliyor? Su nurlu yüzünü bi görsek de bizler de inansak ona olmaz mi? Yine imtihan vs. diyecekler. Ama ne gerek var bu kadar zorluklara. Bi kerecik göstersin kendini. Biz de bu kavgalardan kurtulalim.

    Turgut Reis

    Eylül 5, 2009 at 20:56

  74. Bir de, Adem seytana aldanmis, elmadan yemisse benim günahim ne? Onun hatasi yüzünden ben neden imtihan oluyorum? Gidin Ademi yakin, beni degil derim zebanilere.

    Turgut Reis

    Eylül 5, 2009 at 20:58

  75. Meleklerin hic itiraz etmeden allahin emirlerine harfiyyen uyduklari söylenir.
    Peki Seytan da bir melek degil miydi? O Allahina neden bas kaldirdi? Ademe secde etmedi?

    Turgut Reis

    Eylül 5, 2009 at 21:00


Yorumlar Kapalı

Takip Et

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 30 other followers